Пошук Microsoft може отримати нове незвичне ім’я. TechCrunch повідомив сьогодні, що компанія планує на початку 2009-го року провести ребрендінг сервісу і, можливо, Live Search стане називатися Kumo. Це слово дослівно перекладається з японської мови як “хмара” або “павук”.
Microsoft придбала доменне ім’я Kumo.com і проводить зараз тестування внутрішнього сайту на ньому.
Якщо зміна назви пошуковика відбудеться – це буде хоч і очікуваний, але все ж доволі сміливий крок. Адже Майкрософт вклав чимало коштів на розвиток бренду Live.com.
Поки що невідомо, чи Kumo стане монобрендовою пошуковою системою, чи це все ж буде портал.
Live.com буде, як і передбачалось раніше, перетворюватись на соціальну мережу зі стандартним набором сервісів для користувача – пошта, фотохостинг, месенджер, календар. Зрозуміло, що пошуковик в цій масі сервісів втрачає свою ідентичність, яку має, наприклад, Google.
Близько трьох місяців тому Microsoft оголосив про свій намір провести ребрендінг пошуковика Live Search. Серед можливих назв було й слово Kumo. Домен kumo.com був зареєстрований ще в 1996 році на реєстратора доменних імен “CSC Corporate Domains, INC”.
За останні декілька років пошуковик Microsoft кілька разів змінював свою назву. Це призвело до проблем з позиціонуванням і просуванням єдиного продукту.
Pingback: Bing - чергова провальна спроба Microsoft влізти в пошуковий бізнес | Watcher()