Як ми вже вчора писали, компанія Nokia надіслала до адміністрації Вконтакте офіційний запит з вимогою передати компанії керування над доменом nokia.vkontakte.ru, на якому була розміщена неофіційна група шанувальників Nokia. Вчора у вечорі домен таки передали компанії.
Тепер на сторінці http://nokia.vkontakte.ru/ розміщено групу з назвою “Nokia – теперь официально на Вконтакте”. До неї вже долучилися майже 40 людей. Стару групу, кількість учасників якої перевищувала 1 млн., перевели на інший домен – http://vkontakte.ru/club1622.
Nokia вже випустила офіційні правила нової групи, в яких написано, що спільнота буде постмодерованою: “розміщені на сторінках фото, відео, повідомлення можуть бути видалені модератором без пояснення причин, якщо він вважатиме їх такими, що суперечать цим правилам”.
Водночас на Хабрахабрі з”явився запис, який вносить ще більше хаосу в цю ситуацію. Виявляється, один з адміністраторів неофіційної групи працює в агенції “Социальные сети”, з якою Nokia співпрацювала протягом двох років щодо просування в соціальних медіа, і припинла співпрацю всього місяць тому.
Тому однією з можливих причин, яка спонукала Нокію вимагати від Вконтакте передачу їй домену, міг бути прихований конфлікт між агенцією і компанією. І в Нокії, оцінюючи ризики, прийняли рішення, що краще проблему вирішити зараз і жорстко, ніж потім хтось буде використовувати групу «прихильників Nokia» з метою боротьби проти самої компанії. Конкурентів у фінів на ринку достатньо.
Якщо ж підстав для «боротьби з прихильниками» в компанії ніяких не було, то зрозуміти її логіку буде важко. Забирання домену однозначно мало призвести (і вже призвело) до зростання негативної реакції серед її прихильників. Будь-який маркетолог знає, що ображений прихильник – це завжди високі репутаційні ризики для компанії.
Вже зараз можна з впевненістю сказати, що цей випадок стане хрестоматійним і ввійде в сотні презентації різноманітних піар агенцій.
Pingback: Webreader #15 « Blogoreader – українська блогосфера та інтернет()
Pingback: Дайджест: авторизація через Вконтакте, Яндекс у телевізорі, Xerox вимагає свій домен на Вконтакте, розправа над блогером | Watcher()