Компанії ICQ та Яндекс припиняють своє співробітництво, яке тривало майже два роки.
Після оновлення ICQ зі спеціальної версії програми зникнуть сервіси Яндекса, які встановлювались згідно партнерської угоди між компаніями. Термін угоди закінчився, а нової так і не було підписано.
Головним джерелом доходу проекту були прибутки від контекстної реклами, які ICQ i Яндекс ділили між собою. Точні суми цих доходів невідомі, але джерела, знайомі з ситуацією, повідомляли, що сума насправді “символічна” – близько $100-200 тисяч на рік.
ICQ продовжує співпрацю зі своїм іншим партнером в Росії – компанією Rambler. В рамках цього партнерства також запущено спеціальну версію аськи – яка заробляє на рекламі близько $6-8 млн на рік. Не зважаючи на те, що контракт з Rambler спливає у 2012 році, ICQ може позбутися і цього партнера. Власник проекту, російський фонд Digital Sky Technologies, планує інтегрувати ICQ з іншим своїм проектом – Mail.ru, який конкурує і з Rambler, і з Яндексом. Хоча представники DST ніяк не коментують цю ситуацію, цілком імовірно, що продажі реклами в ICQ перейдуть під керівництво Mail.ru.
Дохід ICQ в 2009 році становив $40 млн. У квітні 2010 року американська компанія AOL продала месенджер російському фонду DST за $187,5 мільйонів.