У квітні 2010 року американська компанія AOL продала ІМ-мессенджер ICQ російському фонду DST за $187,5 мільйонів. Тепер стали відомі показники успішності аськи в минулому кварталі.
AOL раніше ніколи не оприлюднювала фінансові результати ICQ, однак після продажу була змушена це зробити, аби зробити оцінку власного бренду більш точною.
Так, у ІІ кварталі 2010 року ICQ заробила $8,1 млн, що на $3,1 млн менше, ніж роком раніше. Сервіс отримує прибутки від продажу реклами, тому результати від кварталу до кварталу навряд чи сильно змінювалися. Таким чином, за оцінками експертів, за весь 2009 рік прибуток ICQ становив близько $40 млн.
Фахівцями інтернет-ринку висловлюються думки, що цей проект буде інтегровано з двома іншими популярними сайтами компанії DST – Mail.ru та Одноклассники.
Pingback: Продажами реклами в ICQ буде займатися Mail.ru | Watcher()