Результати останнього дослідження від компанії comScore відзначили стрімке зростання кількості часу, яку користувачі проводять на Facebook, і зменшення цього показника на інших сайтах.
У серпні 2010 року користувачі Facebook провели на ньому більше 41 мільярда хвилин, залишивши Google на другому місці з показником у 39,8 мільярдів хвилин. Yahoo! втратив статус беззаперечного лідера, і опустився на третє місце (37,7 мільярдів хвилин).
Хоча насправді позиція Google не є такою програшною – якщо взяти до уваги те, що відвідувачі пошуковика проводять на ньому значно менше часу, ніж це можна зробити на будь-яких інших сайтах. З впровадженням функції Google Instant цей час зменшиться ще більше.
Результати іншого дослідження – від Nielsen – показують, що американці проводять чверть свого часу в інтернеті за соціальними мережами. А що найцікавіше, 40% часу, проведеного у Facebook, витрачається на онлайн-ігри.