CEO компанії Playdom, яка була нещодавно куплена Disney за $750 мільйонів, Джон Плезантс, поділився цікавими фактами з приводу розвитку індустрії онлайн-ігор.
За його словами, 40% усього часу, який проводять користувачі у Facebook, витрачається на онлайн-ігри. Тобто, фактично половина часулюдей в цій соціальній мережі іде на ігри.
Керівник Playdom, компанії-розробника ігор, повідомив, що вони й надалі тісно співпрацюють з Facebook у цьому плані. Минулого тижня вони випустили дві нові ігри, розроблені власноруч. На зауваження щодо занадто великої простоти таких ігор, Плезантс сказав, що ігри в соціальних мережах еволюціонують, і тепер це не просто набір кнопок, які треба натискати.
Результати нещодавнього дослідження показали також, що користувачі соціальних мереж витрачають в середньому $50 на рік на віртуальні покупки в іграх, і при чому жінки роблять це частіше за чоловіків.