Компанії Microsoft та Yahoo оголосили про злиття рекламних платформ – найближчим часом уся реклама на порталі Yahoo буде переведена на інстрменти від Bing.
На даний момент рекламодавці можуть використовувати Microsoft AdCenter для розміщення своїх кампаній. Через місяць, у жовтні 2010 року, відбудеться повна інтеграція двох систем. Не зважаючи на такий серйозний крок, команда рекламного відділу Yahoo не виключає, що в разі виникнення проблемних моментів у сезон активних передсвяткових продаж наприкінці року, злиття так і не відбудеться остаточно.
Цього літа Microsoft і Yahoo провели інтеграцію в дещо іншій сфері – спочатку пошуковий механізм, а потім і результати пошуку Yahoo було замінено на аналогічні інструменти від Bing.
Співробітництво двох гігантів проходить в рамках угоди, яка була підписана в грудні 2009 року. Договір передбачає тісну співпрацю Microsoft та Yahoo протягом 10 років.
Чистий прибуток Yahoo в першому кварталі 2010 року становив $310.2 млн.
Pingback: Bing обігнав Yahoo і став пошуковиком №2 | Watcher()