Користувачі відеохостингу YouTube щодня проводять мільярд годин за переглядом відеороликів, йдеться в офіційному блозі компанії.
За словами віце-президент з технологічних питань Крістоса Гудроу (Cristos Goodrow), кілька років тому у YouTube вирішили оцінювати популярність сервісу не за кількістю, а тривалістю переглядів відео.
YouTube вдалося досягнути таких показників завдяки виходу на мобільні платформи через додаток і впровадженню повноцінних субтитрів, завдяки чому користувачі можуть дивитися ролики без звуку, пише Engadget. На початку лютого загальна кількість роликів з автоматичними субтитрами на YouTube перевищила мільярд.
Напередодні у YouTube заявили, що в наступному році компанія відмовиться від 30-секундних рекламних роликів, які запускаються автоматично перед показом відео. Представники сервісу шукатимуть більш привабливі для користувачів і рекламодавців формати.
Нагадаємо, YouTube придумав, як довше утримувати користувачів на платформі, додавши нову mobile-friendly функцію End Screens.
Як повідомлялося раніше, чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор.