Згідно з даними дослідницької компанії Gemius, торгівля, харчування і косметична індустрія є лідерами на ринку української онлайн відеореклами. Так, у листопаді, ролики рекламодавців сектору «Торгівля» досягли 9,8 млн користувачів, при цьому було згенеровано 101 млн показів. Друге місце – харчова промисловость (85 млн показів на 9,8 млн інтернет-користувачів). Третя серед лідерів – косметична промисловість (68 млн показів на 8,6 млн користувачів мережі).
Серед брендів індустрії «Торгівля», що просуваються за допомогою відеореклами в інтернеті, локальні рекламодавці займають лідируючі позиції. П’ятірку найактивніших рекламодавців в цьому секторі очолює Citrus.ua, чиї ролики бачили 48% з 9,8 млн користувачів. Інші популярні рекламодавці: Allo.uа (44%), «Сільпо» (36%), ModnaKasta.ua (32%) і «Фокстрот» (29%).
У категоріях продукти харчування і косметичні засоби лідирують іноземні бренди. Рекламодавці індустрії «Харчування», які очолюють рейтинг відеореклами, – Jacobs (33%), Dirol (28%), Orbit (25%), Snickers (24%) і «Хомка» (24%). У секторі «Косметика» – Nivea (48%), Colgate (41%), L’Oreal (26%), Garnier (23%) і «Чистая Линия» (19%).
Три топові видавці за кількістю переглядів рекламних роликів в аналізованих індустріях – Google Group, Mail.ru Group і ВКонтакте. У сайтів Google Group найбільша частка в косметичній галузі і торгівлі: 27 і 36% рекламодавців зазначених категорій досягли свою аудиторію на сайтах Google. Відеореклама сектора «Харчування» частіше показувалася в соціальній мережі ВКонтакте (29%).
Нагадаємо, кожен п’ятий український користувач інтернету займається онлайн-шопінгом.