Компанія TNS оприлюднила дані свого щомісячного дослідження української аудиторії інтернету CMeter. Серед лідерів все залишилось без змін – в першій п’ятірці 2 сайти, що належать компанії Alphabet (Google та YouTube) та три російські – ВКонтакте, Мейл.ру та Яндекс.
У липні в рейтинг повернувся Tsn.ua, а також з’явився новачок Work.ua.
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site–centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірюванні є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
Frame–centric- лічильники встановлені не на сайті, а у фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірюванні понад 2500 сайтів
User–centric- панель, що охоплює близько 5000 респондентів щодня, разом зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу.