26,3% інтернет-користувачів в США блокують рекламу. До кінця року їхня кількість зросте до 34,4%, або 69,8 млн користувачів. Такими є результати дослідження аналітичної компанії eMarketer.
За прогнозами аналітиків, вже в наступному році ця цифра складе 86,6 млн інтернет-користувачів, які, за визначенням eMarketer, щонайменше раз на місяць користуються інтернетом за допомогою пристроїв з активованою функцією блокування реклами.
В eMarketer пояснюють, що така ситуація стає критичною для рекламодавців, яким доводиться шукати інший підхід для просування товарів і послуг. Наразі функція блокування реклами є більш поширеною на десктопах, аніж на мобільних пристроях. До кінця 2016 році функцію блокування реклами на декстопах будуть використовувати 63,2 млн, на планшетах і смартфонах – 20,7 млн американських користувачів.
Нагадаємо, раніше компанія eMarketer прогнозувала, що реклама на мобільних пристроях в США обійде за витратами рекламу в газетах, журналах і на радіо.