Після налаштування нового алгоритму стрічки новин у Facebook медіакомпанії, які використовують майданчик соціальної мережі, почали активно втрачати інтернет-аудиторію, повідомляє Financial Times.
Кількість переглядів кожного окремого матеріалу, опублікованого на офіційних сторінках компаній, впала з початку року на 42%. Платформа SocialFlow, яка займається просуванням різноманітних матеріалів ЗМІ, зокрема Time, AP, Tribune, зазначає зменшення кількості переглядів публікацій у Facebook з 117 тис. у січні до 68 тис. у травні 2016 року.
Як відомо, Facebook став першою соціальною мережею, яка відмовилась від простого хронологічного формату стрічки новин. Алгоритми соціальної мережі дозволяють відбирати найбільш цікаві для користувача матеріали і виводити їх «в топ». Таким чином, різко зростає популярність публікацій на персональних сторінках окремих користувачів, в той час як офіційні сторінки втрачають інтернет-аудиторію.
Нагадаємо, Facebook зробив доступним сервіс Instant Articles для всіх медіа. Видавці зможуть монетизувати свій контент через рекламу, яка буде розміщуватись через рекламну мережу соцмережі.