Amazon запустив новий відеосервіс, який працює за схожим принципом з YouTube, де користувачі самостійно завантажують контент і заробляють на рекламі.
Користувачі нового сервісу Amazon під назвою Video Direct можуть завантажувати оригінальний контент або ліцензійне відео і вибирати, як будуть на ньому заробляти. Наприклад, відео може бути доступним всім користувачам або тільки передплатникам сервісу Amazon Prime. У безкоштовних роликах буде розміщуватися реклама, 55% доходів від якої отримають автори (аналогічні умови у YouTube). За доступні за передплатою відео Amazon буде виплачувати авторам $0,15 за кожну годину показу в США і $0,06 за показ в інших країнах – пише WSJ.
Новий сервіс – частина стратегії Amazon зі створення потужного медіаігравця, який продюсує серіали та кінофільми. Останнім часом сервіс уклав кілька ексклюзивних угод з такими партнерами, як HBO і Epix. Місяць тому Amazon зробив свою підписку на відесервіси на долар дешевше, ніж у головного конкурента – Netflix.
Втім, Amazon прагне створити не прямого конкурента YouTube, а залучити нових користувачів безкоштовним відеоконтентом, щоб потім переконати їх перейти на платну підписку.
«Сприймайте це як троянського коня, який принесе вас в королівство Amazon, в серці якого величезний магазин, – каже керуючий консалтинговою компанією Manatt Digital Media Ventures Пітер Ксаті. – Це яскраво підкреслює, як відео стало полем битви в IT-індустрії ».
За допомогою Video Direct компанія також хоче залучити більше авторів контенту – для Amazon розподіл доходів з ними дешевший, ніж покупка прав на ліцензійний контент. Компанія щорічно витрачає на відеоконтент близько $3 млрд.
Компанії непросто конкурувати з YouTube: це найбільший відеосервіс в світі, його дохід в цьому році складе майже $2 млрд і, за оцінкою eMarketer, він контролює близько 20% ринку відеореклами в США.
До моменту запуску на Direct Video були доступні ролики від виробника іграшок Mattel, видавничого дому Conde Nast і новинного сайту Mashable.
Українським авторам реєструватись в сервісі наразі проблематично. Для публікації контенту необхідно надати банківські реквізити, але України в переліку доступних країн поки що немає.