Видання Fast Company опублікувало матеріал, в якому зазначило тенденцію в зростаючому у молодих компаній попиті на співробітників старшого віку – від 55 років. На думку опитаних фахівців, їх комунікаційні навички та накопичений досвід можна використовувати для зростання молодого бізнесу – пише VC.
Старший директор з розвитку каліфорнійського фінансового стартапу NerdWallet зробила ставку на найм співробітників 55+ років. На її думку, такі працівники мають необхідний досвід для взаємодії з клієнтами і набагато лояльніше ставляться до своєї роботи, ніж покоління міленіалів – в NerdWallet вже працює понад 10 дорослих співробітників і вони показують високі стандарти.
При цьому ринок поки не використовує їх потенціал, зазначає видання Fast Company. Згідно з дослідженням бюро статистики США, 45% претендентів віком понад 55 років в середньому витрачають на пошук роботи більше 27 тижнів. 48% опитаних, які влаштувалися на роботу, відзначили, що їх заробітна плата зменшилася у порівнянні з минулою роботою.
Зараз з’являються протилежні тенденції, зазначає заступник директора дослідницького центру Колумбійського університету Рут Фінкельштенйн. Роботодавці молодих компаній починають бачити переваги при наймі дорослих співробітників – вони більш прив’язані до роботи, а їх досвід в комунікаціях не може зрівнятися з тим, що пропонують міленіали.
Майже 60% дорослих працівників мають досвід роботи понад 10 років в одній компанії – для порівняння, аналогічний показник для співробітників старших за 40 років – 37,3%. Крім того, найм дорослого співробітника, як правило, тягне за собою розширення бізнес-контактів – особливо якщо мова йде про продажі.
Віце-президент рекрутингової компанії Adecco Staffing USA Лорен Гріффін зазначає, що багато роботодавців переживають про технічні навички дорослих працівників. Однак, на думку Гріфін, це стереотип – навички пов’язані не з віком співробітника, а з його професійними якостями.
«Важливо розуміти, що дорослі співробітники розуміють, як влаштований бізнес, у них є важливі навички для комунікації в офісі, спілкування з колегами. Найчастіше їм потрібно набагато менше часу, щоб вбудуватися в нову роботу», – вважає Ліза Стерлінг, виконавчий віце-президент HR-компанії Ceridian.