Google попросив компанії та бренди поки що не створювати власних сторінок в соціальній мережі Google+.
Як заявив представник Google Крістіан Оестліен в своєму мікроблозі на Google+, команда розробників працює зараз над тим, щоб створити відповідний функціонал для сторінок брендів, який включатиме в себе можливість підключення аналітики або продуктів типу Google AdWords.
На думку Крістіана, те, як користувачі комунікують один з одним, суттєво відрізняється від того, як вони комунікують з брендами, тому сторінки для брендів повинні відповідати цим потребам. Google просить компанії зачекати та не створювати свої сторінки під виглядом звичайних профілів користувачів (як це вже встигли зробити деякі). Адміністрація Google+ потурбується про те, щоб таких сторінок не існувало.
Єдине, що Google може запропонувати компаніям наразі – це участь у експерименті зі створення бренд-орієнтованих екаунтів. Залишити свою заявку можна тут.