Центр інноваційної освіти «Про.Світ» запускає краудфандингову платформу GoFundEd для освітніх проектів.
GoFundEd – це краудфандингова платформа, на якій кожен вчитель чи вчителька може створити свій проект, і кожен може стати доброчинцем – підтримати ініціативи фінансовим внеском. «Кожен ваш внесок – це підтвердження для вчителя, що він чи вона – на шляху до змін, це мотивація рухатись і маленькими кроками створювати нове навчальне середовище для школярів» – пишуть організатори платформи.
Завдяки новій платформі викладачі з усієї країни зможуть збирати гроші на цікаві та корисні проекти. Таким чином бізнес і громадянське суспільство зможуть долучитись до формування освітньої екосистеми через співпрацю зі школами.
«Очевидно, що школи і університети як інституції сьогодні не встигають за змінами, які відбуваються у світі. Як наслідок, Україна знаходиться лише на 76-му місцi у Global Competitiveness Report 2015-2016, та 81-му у Індексі розвитку людського потенціалу, – розповідає засновниця GoFundEd Лілія Боровець. – Крім того, освітня галузь в Україні є страшенно недофінансованою. Наприклад, вчитель в середньому заробляє менше $3 на день, що відносить педагогів до вразливої групи населення».
На сьогоднішній день працює тестовий варіант краудфандингу, де вже можна побачити і підтримати проекти вчителів зі Слов’янська, Вінниці та Хустського району Закарпатської області, серед яких експерименти з фізики та створення 3D-принтеру.
Для того, щоб подати свій проект, вчитель має детально описати свою ідею, шляхи реалізації, та те, який результат очікується після втілення. Далі проект проходить модерацію.
«Ми перевіряємо, чи він спрямований на створення кращого навчального середовища для учнів, чи вчитель володіє достатніми компетенціями, щоб реалізувати проект, тощо. Ми разом пропрацьовуємо кошторис, надаємо необхідні консультації і навчальні матеріали, – пояснює Лілія Боровець. – Кожна ж людина може долучитись фінансово і допомогти вчителю реалізувати проект. По завершенню ми збираємо усі чеки про фінансові витрати, а наші амбасадори перевіряють, чи протягом проекту було досягнуто цілей – як кількісних, так і якісних. Ці звіти надсилаємо доброчинцям».