Український Медіа Холдинг уклав договір на право ексклюзивного продажу реклами в українській соціальній мережі tuse.ua. Зважаючи на те, що на сьогоднішній день УМХ володіє ексклюзивними правами на продаж реклами в українських сегментах Yahoo, Livejournal та Last.FM, домовленість з tuse.ua дозволить компанії контролювати велику частину рекламного ринку соціальних мереж в Україні.
Tuse.ua – українська соціальна мережа. Ресурс позиціонує себе як платформа для обміну інформацією між завсідниками нічних клубів та дискотек. За інформацією засновників мережі, в Tuse.ua зареєстровано 175 212 користувача. За тиждень ресурс відвідують більше 100 тисяч користувачів.
За словами Віталія Гордуза, керівника департаменту new-media UMH «холдинг став оператором наймасовішого і найактивнішого сегменту, нові ресурси дозволять значно наростити долю на ринку».
United Media Holding (UMH) – міжнародна диверсифікована мультимедійна компанія. З травня 2008 року входить до лістингу Франкфуртської фондової біржі. До складу United Media Holding входить група компаній «Український Медіа Холдинг» та Видавничий дім «Популярна преса», що керує бізнесом в Росії, Казахстані та Білорусії.
UMH займає 5-у позицію в рейтингу Internet-холдингів України. До складу Холдингу входять: спортивний портал football.ua, сайти kp.ua, focus.in.ua, dengi-ua.com, aif.ua, timeout.ua, соціальна мережа HighWay, блогохостінг HiBlogger та інші. З січня 2008 року UMH є ексклюзивним рекламним партнером Livejournal, с липня 2008 – ексклюзивним партнером Yahoo та Last.FM в українському сегменті.