Компанія Mail.Ru оприлюднила свої фінансові показники за 2009 рік. Дохід компанії зріс на 66,7% і досяг $126,4 млн.
Генеральний директор Mail.ru Дмитро Гришин пояснює такі успішні показники тим, що до звіту за 2009 рік було включено дані компанії-розробника ігор Astrum, яку портал придбав лише у грудні 2009 року. На Astrum прийшлося 20-25% загального прибутку Mail.ru.
Близько половини доходу Mail.ru припало на платні сервіси – ігри, контент, знайомства. Решту доходу становила реклама. Водночас експерти ринку вважають, що насправді доля реклами на Mail.ru – медійної та контекстної – була більше, ніж 50%. Саме залежність порталу від медійки може негативно вплинути на його подальші фінансові показники, адже в загальному темпи росту доходів від медійної реклами в рунеті уповільнюються.
Місяць тому Mail.ru відкрив API свого поштового сервісу.