Компанія “Рамблер Медіа“, один з лідерів інтернет ринку Росії, оголосила про продаж сервісу контекстної реклами “Бегун” компанії Google.
Це вже другий серйозний крок Google на пострадянському просторі. Нагадаю, що кілька днів тому компанія уклала угоду з українським холдингом Бігмір-Інтернет про перехід порталу Bigmir на пошуковик компанії Google. Бігмір-Інтернет також став офіційним дистрибутором Google AdWords в Україні.
Станом на сьогодні “Рамблер Медіа” володіє 50,1% акцій ЗАТ “Бегун”. Транзакція буде здійснена таким чином – “Рамблер” викупить 49,9% ЗАТ “Бегун” в інвестиційного холдингу “Фінам“, після чого відразу ж продасть Google 100%-ний пакет акцій “Бегуна” за $140 млн., з яких $69,9 млн. отримає “Фінам”.
Чистий прибуток “Рамблера” від операції повинен скласти приблизно $50 млн. після віднімання прямих витрат, пов’язаних з транзакцією. Кошти отримані від транзакції будуть використані компанією на подальші інвестиції і придбання нових проектів у відповідності до стратегії “Рамблера”.
“Бегун” – один з лідерів контекстної реклами в Росії, працює з 143 тис. партнерських сайтів по всій Росії, серед яких “Рамблер” є основним трафікогенератором. Після завершення операції “Бегун” і Google спільно працюватимуть над контекстною рекламою в пошуку “Рамблера”.
Угода повинна пройти звичайні в таких випадках процедури щодо оформлення і узгодження в регуляторних органах. Завершення операції заплановане на вересень 2008 року.
Pingback: Google залишиться без Бегуна. Антимонопольна служба Росії заборонила проведення угоди | Watcher()