Компанія Google спільно з GfK Україна провела дослідження, головним результатом якого став важливий висновок в стилі Капітана Очевидність:
«В цілому, результати дослідження показують, що створення сприятливих умов для розвитку інтернету та популяризація його використання серед підприємств України дозволять ефективніше використовувати його потенціал. У свою чергу, вища інтенсивність використання інтернету дозволить прискорити зростання економіки України».
Якщо узагальнити всі отримані в дослідженні дані, то поточне значення (розраховане спеціально для дослідження) індексу інтенсивності використання інтернету складе 25 пунктів (за шкалою від 0 до 100). Найвищий рівень в Києві – 32 пункти.
В дослідженні вказано, що зростання інтенсивності використання інтернету на 10 пунктів додасть 1% до темпів зростання ВВП. А це за нинішніх умов близько 14 млрд грн. Правда, це також означає, що максимально український ВВП може зрости завдяки інтернету на 7,5%.
Дослідження показало, що в Україні створена достатня інфраструктура для доступу бізнесу до інтернету. У 76% підприємств доступ до інтернету мають всі комп’ютери, а 79% опитаних підприємств використовують широкосмугове дротове підключення.
Власний веб-сайт мають 62% підприємств. Онлайн-рекламу розміщує близько третини (34%) компаній, при цьому 25% з них мали одноразовий досвід розміщення реклами (менш ніж раз на рік).
Просуванням компанії через соціальні мережі займається 22% опитаних підприємств. Близько третини підприємств здійснюють закупівлю продукції для своїх потреб в інтернет-магазинах; в той же час, продажем своєї продукції через інтернет займається 12% компаній.
Українські підприємства ще недостатньо активно використовують інтернет-можливості і для організації ефективної спільної роботи. Наприклад, рівень використання таких сервісів, як передача даних з мобільних пристроїв на сервер, веб-конференції, використання хмарних сервісів для спільної роботи над документами і планування – складає серед опитаних менше 20%.
Дослідження проводилося компанією GfK Україна на замовлення Google Україна в червні- липні 2013 року. Респондентами стали керівники та заступники керівників 1017 українських підприємств, які мають не менш ніж 4 комп’ютери. Вибірка є репрезентативною для українських підприємств за кількістю працівників, регіоном і галузями.