Apple неочікувано дозволила стороннім рекламним мережам брати участь у своїй платформі iAds, яка була презентована минулого тижня разом із запуском iPhone 4. Втім, для конкурентів вхід на iAds заборонено. Це означає, що Google, Nokia, Microsoft та інші компанії опиняються за бортом.
Згідно анонсованої схеми, iAds являла собою рекламну мережу, яка би розміщувала рекламні оголошення в додатках на продуктах Apple – iPhone та iPad. Втім, на днях було заявлено, що компанія пустить у свою мережу лише “незалежних” видавців реклами. Тобто, AdMob, за якого Google віддав $750 млн, а також рекламні мережі Nokia, Microsoft і всіх інших конкурентів, залишаються поза грою. Гендиректор AdMob висловив обурення з цього приводу, адже величина цього ринку до кінця року перевищить $250 млн.
Якщо у відповідних державних регуляторів США та Євросоюзу не виникне ніяких питань до Apple (а це малоймовірно), то AdMob втратить третину своєї виручки – весною цього року саме такий обсяг мобільної реклами було націлено на гаджети “яблучної” компанії.