Соціальна мережа Pinterest у тестовому режимі просуває окремі піни від обраної групи компаній, поки що у безкоштовному режимі на свій власний розсуд.
У блозі компанії йдеться про те, що люди зберігають важливі для себе зображення – і важливо, щоб сервіс гарантовано працював і надалі. І щоб забезпечити гарантовану стабільність компанія розпочинає експериментувати із просуванням окремих пінів від обраних компаній, представлених у соціальній мережі. Pinterest запевняє, що це ніколи не перетвориться на банерну рекламу.
Компанія поки ще не з’ясувала для себе усіх деталей щодо таких спонсорських пінів, але вже окреслила окремі їх властивості:
– спонсорські піни будуть зі смаком: ніяких флеш-банерів чи спливаючої реклами;
– реклама буде прозорою: компанія завжди даватиме знати користувачам чи заплатив хтось за те, що вони бачать і де вони це бачать;
– реклама буде релевантною: такі піни будуть стосуватися речей, у яких ви зацікавлені – як рецепт якоїсь страви чи куртка у вашому стилі;
– реклама буде вдосконалюватися на основі фідбеків користувачів: компанія закликає користувачів продовжувати казати що вони думають і компанія продовжуватиме працювати над вдосконаленням.
У своїх перших тестах Pinterest просуватиме кілька пінів у результатах пошуку та стрічках за категоріями. Наприклад, пін із костюмом Дарта Вейдера від якоїсь крамниці може просуватися у пошуковій видачі за запитом «halloween». Ніхто поки що ні за що не платить – компанія лише хоче побачити як таке просування працює, і поки що більше нічого.