Google оновив посібник для вебмайстрів, де вказав кілька нових типів лінків, які понижують якість пошуку і будуть розглядатися як схеми накрутки PageRank:
– широкомасштабний «статійний маркетинг» або гостьові публікації з лінками, які містять ключові слова в анкорах;
– статті на правах реклами чи реклама, у якій проплачуються лінки, що передають PageRank;
– лінки з оптимізованими анкорами у статтях чи прес-релізах, розміщені на інших сайтах.
На запитання про лінки у прес-релізах, представник компанії у ході онлайн-конференції сказав, що «було б надійніше закривати атрибутом nofollow взагалі усі лінки у прес-релізі». Хоча пізніше він додав, що в опулікованих на сайтах прес-релізах компаній-виробників та продавців не варто закривати атрибутом nofollow лінк на першоджерело (офіційний сайт) – адже саме такі лінки з онлайн-видань на сайти продавців мають для пошуковика максимальну цінність.