Facebook анонсував серйозні зміни до статистики сторінок (Page Insights) – щоб маркетологам було зрозуміліше як використовувати цю інформацію для отримання потрібного результату.
У компанії розраховують, що нова статистика не просто розповідатиме власникам сторінок наскільки вони успішні – але й показуватиме як можна покращити ці показники. Загалом, зміни передбачатимуть наступні нововведення:
1. Метрика стане зрозумілішою і простішою.
Facebook розіб’є показник People Talking About This (люди про це говорять) на складові елементи – які відображатимуть окремо лайки сторінки, залучення аудиторії (хто клікнув, лайкнув, відкоментував, розшарив ваші публікації), згадування вашої сторінки, чекіни тощо.
Показник Virality (вірусність) тепер включатиме в себе кліки (переходи за лінком) і називатиметься «engagement rate».
2. Нові Page Insights допоможуть маркетологам створювати і публікувати кращий контент.
Якість публікації найкраще відображається у співвідношенні між позитивними взаємодіями (лайки, коменти, шейри, кліки) та негативними (приховати публікацію, приховати усі публікації, помітити як спам, розлайкати сторінку). Раніше Page Insights відображали ці показники в різних місцях – тепер вони будуть агреговані до такої собі індивідуальної для кожної публікації картки:
Це має допомогти краще зрозуміти з яким контентом люди більше взаємодіють, більше продукувати такий контент.
3. Нові Page Insights даватимуть більше інформації про людей, які взаємодіють з контентом вашої сторінки.
Раніше ви могли побачити лише демографічні дані вашої загальної аудиторії – вік, стать, країна, місто та мова. Тепер ви зможете побачити дані не лише загальної охопленої аудиторії (people reached) – а й окремо людей, які взаємодіють із контентом вашої сторінки (people engaged). Це допоможе визначити який контент резонує з вашою аудиторією і розбудувати кращу комунікативну стратегію:
Facebook поступово запускатиме нову статистику. Адміністратори сторінок, яких запросять до користування оновленим функціоналом, побачать відповідне сповіщення у Page Insights. Нинішня статистика ще працюватиме до кінця літа – коли усі сторінки переведуть на нову. Цього разу не буде жодних змін до Page Insights export та API. Взагалі, це перше оновлення інтерфейсту статистики сторінок з жовтня 2011 року.