• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 11 Січня 2012

People Talking About This: повна формула

Tweet
Tweet

Показник People Talking About This на Facebook-сторінках враховує лише пряму взаємодію користувачів зі сторінкою.

People Talking About This – число унікальних користувачів, які створили «історію» про сторінку у 7-денний період. У Facebook «історії» – це ті елементи, які відображаються у стрічці новин. Користувачі створюють «історію» коли вони:
People Talking About This: повна формула– лайкають сторінку;
– публікують щось на стіну сторінки;
– лайкають публікацію сторінки;
– коментують публікацію сторінки;
– діляться публікацією сторінки зі своїми друзями;
– відповідають на запитання сторінки;
– відповідають на запрошення долучитися до події, створеної сторінкою;
– згадують сторінку в своєму статусі;
– відмічають сторінку на фото;
– чекіняться у відповідному місці;
– діляться Check-in Deal;
– лайкають Check-in Deal;
– пишуть рекомендацію.

Будь-яка із цих дій зараховується до показника People Talking About This. Звичайне текстове згадування назви сторінки не зараховується, зараховується лише активна згадка з використанням відповідної функції через символ «@». Незалежно від кількості активностей із цього списку, один користувач збільшує значення показника лише на один бал. Разом з тим, число оновляється щодня – тому варто працювати над постійною активністю шанувальників сторінки. Крім того, значення показника відображається станом на два дні назад. Тобто сьогодні, 11 січня, число на зображенні 86 показує, що 86 унікальних користувачів взаємодіяло зі сторінкою протягом 7 днів – з 2 по 9 січня (зазвичай, у нас цей показник є значно вищим, але з 2 по 9 січня ми не працювали, тож не було новин, і активність на сторінці була значно нижчою).

Кожен відвідувач сторінки може бачити загальне значення показника People Talking About This під загальною кількістю шанувальників сторінкі ліворуч. Показник обраховується також і для окремих публікацій сторінки, але це значення доступне лише адміністраторам сторінки:

People Talking About This: повна формула

People Talking About This для окремої публікації – це число унікальних користувачів, які взаємодіяли з цією публікацією. Але тільки таким чином, яким згенерували «історію» (відображення у стрічці новин) – лайкнули, відкоментували або поділилися цією публікацією. Коли користувач лайкає коментар до цієї публікації – це не зараховується до показника, тому що не генерує «історію» (друзі користувача у стрічці новин не побачать, що він лайкнув коментар до публікації).

Таким чином, People Talking About This – важливий показник, який відображає ступінь взаємодії шанувальників сторінки з її контентом. Показник показує ступінь поширення контенту сторінки за межі кола шанувальників, вірусний потенціал сторінки. Дуже показовим є співвідношення загальної кількості лайків та значення показника People Talking About This – яке відображає відсоток активної аудиторії. Цей показник наразі якісно значно важливіший, аніж кількість лайків.

Читати більше про: Facebook, People Talking About This, статистика

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA