Google анонсував запуск бета-версії нової опції «image extensions», яка дозволить додавати візуальні елементи до реклами у пошуковій видачі:
Раніше ви могли «розширити» своє рекламне повідомлення у пошуковій видачі додатковими лінками на свій сайт, фізичною адресою, номером телефону. Тепер ви зможете додавати також і зображення – Google вважає, що це зробить вашу рекламу багатшою та більш інформативною. Наприклад, можна буде продемонструвати зображення нової автівки, показати пару джинсів тощо.
Google показуватиме таку рекламу із зображеннями у видачі коли, на думку пошукового алгоритму, саме візуальний контент відповідатиме конкретному пошуковому запиту. Наприклад, ваша візуальна реклама швидше з’явиться у видачі за запитом «luxury car designs» аніж за запитом «locations of nearby car dealerships».
Ви зможете обирати зображення, які хочете, щоб відображалися із вашою рекламою. Їх потрібно буде надсилати до системи на перевірку. Крім того, ви повинні будете мати права на використання цих зображень.
Image extensions наразі працюють по усьому світу – але лише для англомовних пошукових запитів. Якщо ви хочете долучитися до «image extensions beta», вам потрібно заповнити цю форму-заявку.