Не читайте цей текст, якщо у вас не виникає питань до своєї рекламної кампанії і вам не хочеться ще якось покращити свій сайт.
Якщо ж питання є – запрошуємо вас 13 квітня на семінар «Підвищуємо продаж в Інтернеті: веб-аналітика та юзабіліті» у навчальному центрі WebPromoExperts.
Ведучі – директор з розвитку компанії WebPromo Антон Воронюк та співзасновник рекламної агенції Vortex Олександр Власов.
Антон розповість: як формулювати цілі та задачі для рекламної кампанії в Інтернеті, та як налаштовувати Google Analytics і Яндекс.Метрику, щоб відслідковувати етапи досягнення цих цілей.
А також – як поглянути на рух відвідувача до покупки. Через які сторінки він проходить і на що звертає увагу? Можливо, там варто щось змінити?
Олександр детально розкриє тему юзабіліті (як зробити сайт зручним для вашого користувача) на живих прикладах з практики. Це буде корисно:
1. Власникам малих та середніх бізнесів, які хочуть зробити щось вже зараз, щоб хоч якось підняти продаж в Інтернет-магазині. Головний принцип – користувачу повинно бути все зрозуміло і він має зробити якомога меньше дій при здійсненні замовлення.
2. Маркетологам компаній, які хочуть зануритись у поведінку свого користувача і роздивитись усі варіанті: що буде, якщо відвідувач натисне сюди? Які у нього залишаться варіанти – перейти на цю сторінку чи натиснути цю кнопку?
Таке проектування краще за все робити перед створенням сайту, щоб спрямувати свого клієнта туди, куди вам потрібно. А не дивуватись – чому він блукає по сайту, поглядаючи і туди, і сюди, замість того, щоб зробити замовлення. Але ці знання також стануть у нагоді, якщо ви готуєтесь до переробки сайту.
3. Веб-дизайнерам, які хочуть покращити свої навички і перейти з рівня «малюємо гарно» на рівень «малюємо ефективно» юзабіліті просто необхідне.
Чому варто відвідати семінар у WebPromoExperts?
Наш навчальний центр створений на базі компанії WebPromo, яка працює на ринку Інтернет-маркетингу з 2008 року. Засновник центру Антон Воронюк працював і продовжує працювати з десятками проектів найрізноманітніших тематик – тому на наших семінарах ніколи немає «води» і неперевірених практикою тез.
Один з останніх прикладів комплексної роботи з веб-аналітики і юзабіліті під керівництвом Антона був представлений на конференції Marketing Revolution 2013 (http://webpromo.ua/blog/casemr). Це кейс переробки порталу новин Golos.ua.
Усі лектори WebPromoExperts – практики. Біографії Антона та Олександра будуть нижче; а поки зазначимо, що на минулий семінар по юзабіліті до нас приїхала директор українського офісу UsabilityLab Ольга Горенко.
Відгук про минулий семінар інтернет-маркетолога Олени Красуленко:
Ми дійсно хочемо допомогти створенню ринку, тому окрім платних зустрічей, у нас періодично проходять безкоштовні семінари (http://goo.gl/PVNwL) з просування бізнеса в Інтернеті.
А кожну середу – безкоштовні вебінари (http://goo.gl/wgz2G) на актуальні теми. Минулої середи виступав Віктор Щербань Щербань (iStat) з лекцією про відслідковування дзвінків у Інтернет-торгівля.
Антон Воронюк
Директор з розвитку бізнесу WebPromo. П’ять років в Інтернет-маркетингу. Сертифікований спеціаліст Google Analytics IQ, Яндекс.Директ, акредитований системою «Бегун».
Олександр Власов
Більше 6 років у галузі Інтернет-маркетингу та PR. 5 років керує інтернет-маркетинговою агенцією Vortex. Керував реалізацією інтернет-проектів для таких компаній як: Transaero, Groupon, Агрохолдинг «Мрія», Страхова компанія «ТАС», Heel та багато інших (більше 400 проектів).
Один із засновників найпопулярнішої групи продажів ВКонтакте – Барахолка.ua. Співзасновник інтернет-видання Всеукраїнської газети «Вести. Версия. События».
Програма
1. Формуванн системи показників ефективності для конкретного бізнесу.
2. Визначення цілей бізнесу в Інтернеті та їх налаштування в системах веб-аналітики (цілі, події, модуль електронної торгівлі).
3. Можливості веб-аналітики для розуміння вашої аудиторії:
– у тренді (Google Analytics IQ, Яндекс.Метрика)
– індивідуально (Webvisor)
4. Інструменти веб-аналітики для покращення кампаній контекстної реклами.
5. Можливості аналітики для підвищення результативності SEO.
6. Шлях користувача до покупки (воронки і мультиканальні послідовності).
7. Покращуємо сайт = підвищуємо конверсію.
8. Що таке Юзабіліті? На що впливає, як сприяє підвищенню продажу.
9. Проектування логіки і структури сайту; роботи, які проводяться до візуалізації сайту.
10. Розробка схем веб-інтерфейсів. Хто це має робити і який має бути результат?
11. Основні принципи побудови різноманітних сторінок сайту – головної, сторінок розділу/каталогу, товару, інформаційної і т.д.
12. Елементи, які покращують зручність користування сайтом.
13. Тестування і аналітика як необхідні інструменти для роботи над підвищенням Юзабіліті.
З промо-кодом watcher знижка 10%.