Певно, компанія «Орифлэйм Украина» багатьом українським користувачам Facebook запам‘ятається своєю оригінальною формою взаємодії зі своїми нинішніми та потенційними клієнтами.
Як це вже стало звично, проблеми в компанії виникли на мовному ґрунті. «Орифлэйм Украина» веде свою сторінку російською мовою. Це викликало обурення в україномовних користувачів:
Пост був зроблений більше місяця тому – в лютому. Був серед коментарів й один відверто хамський:
І все б нічого, якщо б в Наталії Шинкаренко не було зазначено в профілі, що вона працівник компанії Оріфлейм:
Вчора цей комент сплив у Facebook – користувачі масово пішли на сторінку компанії висловлювати своє обурення:
І лише через 19 годин після всього, що відбувалось в компанії вирішили відреагувати – пояснили, що Шинкаренко в їх компанії не працює, а компанія сама у своїй роботі дотримується закону про регіональні мови:
Хамський коментар людини, в якої в профілі вказано, що вона працює в компанії Оріфлейм, висить на сторінці Оріфлейм вже півтора місяці і досі не видалений і компанія ніяк на нього всередині дискусії не реагує. Такий от SMM.