• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Ольга Мінченко · 3 Лютого 2014

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Tweet
Tweet

Українські бренди активно накручують лайки та інші види активностей у Facebook через спеціалізовані біржі. Інформацію про дослідження однієї з таких бірж виклав у себе у Facebook Ігор Давидюк, фахівець з SMM.

За його інформацією на біржі smmok-fb.ru користувачам за гроші пропонують лайкнути сторінки брендів чи окремі пости таких брендів. Вартість дії коливається в межах 0,15-0,3 російських рублі – близько 4-6 українських копійок.

«До переліку увійшли сторінки/профілі відомих компаній та особистостей» – пише Ігор. Зокрема, life, King’s Bridge, Cider Somersby Ukraine, – накручують лайки до постів. Віктор Медведчук та «Кияни за Віктора Пилипишина» – додають друзів. Бренди Nescafé 3in1, Ukraine Смартфони LG, LG Electronics Blog, Вий 3D / VIY 3D, Life, Чудо-Чадо, Chio.Ukraine, ARGO, Alfa-Bank Ukraine – накручують шанувальників до своїх сторінок.

Скріншоти, як повідомляє Ігор, були зроблені в період з 21 до 30 січня:

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Українські бренди активно накручують лайки у Facebook через спеціалізовані біржі

Читати більше про: Facebook, SMM

Ольга Мінченко

Ольга Мінченко на зв'язку

Також читайте:
  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

  • Facebook заявив, що Росія купувала політичну рекламу під час виборів в США

    Facebook заявив, що Росія купувала політичну рекламу під час виборів в США

  • Кількість українських користувачів в Instagram зросла до 6 млн, а Facebook припинив ріст

    Кількість українських користувачів в Instagram зросла до 6 млн, а Facebook припинив ріст



  • Ethernotificationer

    Економлять))
    Не хочуть гроші цукеру давати))

    • maksym

      Ні гривні Цукербергу!

  • Stas Horin

    Швидше не бренди, а агенства які ведуть сторінки цих брендів.

  • Evgeniy Gorobey

    о нет, офферы существуют! =)

  • Alena

    тоже мне новость

  • draskold

    ай-яй-яй, ніззя ж так робить!
    але ж і абсолютне лайно тре якось продавать..

  • ZombieUA

    А чому я не можу получити цей новий дизайн фейсбуку? заявку я ще давно подав
    http://clip2net.com/s/6JTyzF

  • Ivan s3m

    Не могу понять, принтскрины в публикации – это тупо два разных открытых окна, один SMMok, второй FB. Тут даже фотошопа не нужно, что б любой бренд обвинить в накрутке))
    Нисколько не сомневаюсь в серых методах на нашем рынке, но уровень журналистского расследования – ниже плинтуса.

    • Igor Davydiuk

      Ivan, Альфабанк там був, скріни надавав я..хоче в себе в пості і не оновлював!
      А на рахунок скрінів, які у Вас не викликають довіри – то функціонал сервісу не дозволяє зробити більш якісно…коли нажимаєш на завдання, воно відкривається у іншому вікні…по такому принципу і зробив скріни. Для впевненості – перейдіть самі на сервіс і переконайтеся.
      На даний момент більшість брендів вже скасували свої замовлення, хоча LG по цей час і залишається!

      • commanddotcom

        Похоже на вирусную рекламу smmok-fb.ru
        Может эти бренды там ничего и не заказывали, а их просто решили очернить…

  • Ivan s3m

    Альфабанк тупо для кучи приплели, у Давидюка в публикации его нет))
    короче молодцы))

  • commanddotcom

    Кто-то верит, что на Дмитрия Медведева в твиттере больше двух миллионов людей подписались? http://habrahabr.ru/post/141382/

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA