Протягом 2012 року Facebook заплатив розробникам ігор близько $2 млрд, – повідомляє Thenextweb. Загальна кількість людей, які платять за контент у Facebook, зросла на 24% порівняно з березнем 2012 року.
Більше 100 розробників заробили більше $1 млн через ігри, доступні у соціальній мережі. Наразі близько 200 ігор у Facebook мають більш ніж 1 млн активних користувачів протягом місяця. Загальна місячна активна аудиторія гравців у соціальній мережі складає більш ніж 250 млн осіб (у серпні 2012 вона складала 235 млн осіб, у березні 2012 – 202 млн осіб). Тобто кожен п’ятий користувач соціальної мережі грає в ігри на Facebook.
Цікаво, що станом на лютий 2013 року більше половини з ТОП-400 ігор на iOS були інтегровані з Facebook. Це свідчить про те, що розробники ігор надають перевагу крос-платформенному підходу – який заохочує людей грати з різних платформ і пристроїв.
До речі, новій стрічці новин, яку Facebook представив у березні цього року, передбачена окрема стрічка для ігор. Можливо, кінець «соціальних ігор», про який усі говорили в липні 2012 року, не такий очевидний, як здавалося.