Навчальний центр WebPromoExperts розпочинає першу в Україні навчальну програму з веб-аналітики. Лектори – директор з розвитку WebPromo Антон Воронюк та інтернет-маркетолог SEOGear Ігор Яковець.
24 години корисних знань; практична спрямованість з захистом проекту на своєму сайті; авторське тестування на базі Google Analytics IQ
Читачам Watcher – знижка 10% по промокоду watcher.
Ви рекламували свій бізнес, витратили купу грошей – і не отримали бажаного результату? Цілком логічно, що у вас виникне багато питань.
Ви рекламували чийсь бізнес і також не отримали позитивних результатів? Дуже неприємно звітувати, що ви не раціонально витратили чужі кошти…
Вам хочеться зрозуміти, чому ж так трапилось! Ви передивляєтесь різні показники Google Analytics і Яндекс.Метрики. Виділяєте усе, що вважаєте відхиленням від норми і починаєте це пояснювати…
Приклад.
Людина бачить 100% відмов для однієї зі сторінок сайту. Тоді вона робить висновок: сторінка користувачам не цікава! На переробку!
Але якщо вона не знає специфіку роботи лічильників Google Analytics і Яндекс.Метрики (які враховують перегляди лише починаючи з другої сторінки, ще і дають різні показники), то спрямує гроші і час у хибному напрямку. Таких дезінформуючи технічних моментів достатньо багато. Втім, як і способів їх обійти.
Крім того, оцінювати ситуацію, маючи лише один-два показники, не варто. І, найголовніше, потрібно не просто рахувати, потрібно розуміти – що рахуємо і для чого? Треба налаштовувати цілі.
Що таке сто тисяч відвідувань? Що з ним робити?
А якщо ми розуміємо, що:
1. Джерело А принесло нам 1000 переходів і 30 замовлень.
2. Джерело В принесло 2000 замовлень і 0 замовлень.
Тоді усе набагато зрозуміліше. І ми знаємо, куди витратити рекламний бюджет.
Це досить сильне ствердження, але без аналітики в інтернет-рекламі робити нема чого. Ви або збанкрутуєте, або втратите повагу, якщо не зможете з цифрами на руках обґрунтувати свої дії по веденню рекламної кампанії.
Кому буде корисний навчальний курс
Всім, хто починає займатись або вже займається Інтернет-рекламою.
Антон Воронюк, директор з розвитку WebPromo
В Інтернет-маркетингу з 2007 року. Засновник навчального центру з Інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Сертифікований спеціаліст Google Analytica IQ, GoogleAdwords IQ, Яндекс.Директ, «Бегун».
Ігор Яковець, маркетолог і спеціаліст з контекстної реклами у SEOGear (проект WebPromo, клієнти – США і Європа).
Працював з компаніями Samsung Україна, AXE, Sheba, Rehau.
Програма
1. Можливості систем веб-аналітики
2. Визначення ключових моментів показників ефективності
3. Технічні принципи роботи і налаштувань аналітики
4. Налаштування цілей, подій і модуля електронної торгівлі.
5. Користувацькі сегменти та звіти. Фільтри. Сповіщення.
6. Додаткові можливості систем веб-аналітики.
7. Оцінка ефективності рекламних кампаній.
8. Захист проектів. Видача дипломів.
Тут подано лише назви лекцій. Повну версію, де детально розкриваються тези, ви зможете подивитись на сторінці курсу.
Програма курсів авторська і розроблена з урахуванням найновіших можливостей веб-аналітики. «Голої» теорії не буде – на вас чекає корисна і практична інформація.
Зверніть увагу, що останній пункт виділений не даремно. Ми стараємося швидше закріпити матеріал на практиці.
Крім того, Антон і Ігор проекзаменують студентів. Їх тест розроблений на основі Google Qualified Individual, проте дещо змінений. Не кожен слухач хоче стати саме веб-аналітиком, що має на увазі стандартний тест Google. Ці знання можна і потрібно застосовувати у бізнесі, рекламі та інших областях.
Подробиці
Вартість курсу – 3800 грн за 24 години лекцій (8 занять по 3 години).
Вечірній формат.
Група стартує з 1 квітня.
По закінченню – сертифікат про проходження курсу у навчальному центрі WebPromoExperts.