За підрахунком Wall Street Journal весь американський ринок газет коштує всього $20 млрд., і має тенденцію до зниження. Статки обидвох молодих засновників Google – Сергія Бріна та Лері Пейджа – оцінюються в $16 млрд. в кожного. Тобто двоє вони могли б придбати всі газети США, і в них ще залишилося б близько $12 млрд.
Том Форемскі (Tom Foremski) у своєму блозі звернув увагу на те, що американські газети дуже довго не сприймали Google як медіа компанію. Аж поки це не стало запізно.
Google навчився збирати до купи контент у віртуальному просторі майже задарма завдяки тим же газетам та іншим веб сайтам і продавати рекламу завдяки цьому контенту. Газети, натомість, витрачають гігантські кошти на створення власного контенту.
Газети та інші медіа компанії дозволили свого часу Google заробляти на їхньому контенті та перенести головну цінність в агрегацію та дистрибуцію контенту. Тепер агрегація та дистрибуція є головним генератором прибутку, і аж ніяк не сам контент.
І старі медіа потрохи починають усвідомлювати цей факт. Схоже, нас чекає нова медіареволюція, яке мала б поміняти підхід до створення нового медіаконтенту, оскільки незабаром, ті ж газети, просто не матимуть коштів на утримання редакцій.