Продовжуємо публікацію «Кишенькового посібника з мобільного маркетингу». Початок читайте тут.
Не встигли ми звикнути, до SMS як каналу реєстрації та отримання додаткової інформації від брендів, як на зміну йому вже приходять QR-коди та мобільні сайти, а за ними на черзі – мобільні додатки (програми для мобільних пристроїв). Але SMS, завдяки своїй простоті, покриттю і автоматичній налаштованості на абсолютно всіх пристроях, поки що залишається найбільш масовим мобільним способом комунікації. І як би ми до нього не ставилися, такі активності як «купи та виграй», «назбирай та отримай», залучення споживача через мобільні купони і т.п. поки найефективніше працюють саме через SMS.
Практичні поради:
– не задовбуйте своїх споживачів SMS-розсилками: спочатку з‘ясуйте що цікаво саме цій людині, а потім шліть інформацію. Для цього необхідно налагодити зворотну комунікацію: щоб споживач міг відповісти на вашу розсилку, бажано відразу по SMS. Інакше чим ви відрізняєтеся від жорстких ліфлетерів, які доганяють вас біля метро або тицяють рекламу через вікно авто на світлофорі?
– Беріть до уваги, що в Україні діє Закон про захист персональних даних та Кодекс мобільного маркетингу – документи, які досить чітко і просто пояснюють що можна робити у сфері персональної комунікації, а що ні.
– Налагодіть можливість задати питання через SMS. Для цього не обов’язково садити триста «мексиканців», які денно і ночно відповідатимуть на повідомлення. Достатньо лише налаштувати систему для розпізнавання запитів, на зразок «телевізор 42 2000-2500», де друга і третя позиція це – діагональ і діапазон ціни.
– Після цього пришліть споживачу персональну пропозицію чи мобільний купон, який має обмежений строк дії, який ще й може спливати разом із закінченням строку: чим довше споживач іде в магазин, тим менше знижки отримає :)
– Обов’язково дякуйте, вітайте та заохочуйте. Навіть якщо абонент нічого не виграв, йому хоч буде не так образливо, коли ви надішлете подяку за участь, я не кажу вже про вітання з днем народження – це взагалі так просто, але чомусь цього майже ніхто не робить.
– І головне: намагайтеся завжди і всюди бути хоч трохи корисними своїм споживачам – думайте в першу чергу про них, а не про себе. Час, коли покупець змітав новий продукт тільки тому, що він був з «червоною кришечкою», на щастя, безповоротно пройшов.