Соціальна мережа ВКонтакті оголосила про запуск нового рекламного інструменту – ретаргетингу.
Ретаргетинг дозволяє рекламодавцям націлювати рекламні оголошення на тих клієнтів, що вже переглянули продукти чи послуги компанії, наприклад, побували на її сайті, але так нічого і не придбали, або ж навпаки, уже купили певні групи товарів. Завдяки новому інструменту рекламодавці зможуть оптимізувати свої оголошення для такої аудиторії і додатково вплинути на її лояльність.
Для прикладу, ретаргетинг у ВКонтакті можна буде налаштувати завдяки базі даних з e-mail або телефонів клієнтів – компанії зможуть знайти їх екаунти в соціальній мережі та показувати оголошення лише їм. Ефективність повторної комунікації зазвичай дуже успішна – CTR оголошень з ретаргетингом більший, ніж у звичайної реклами.
На першому етапі введення новинки доступ до ретаргетингу отримають лише великі партнери ВКонтакті, які вже підтвердили достатні об’єми придбаної реклами на 2013 рік.