United Media Holding закрив угоду з придбання 32.5% українського Internet порталу I.ua.
Проект I.ua активно розвивався протягом останніх двох років, та є одним з лідерів українського інтернету – входить до ТОП-5 українських порталів за відвідуваністю. Щоденна аудиторія, за інформацією UMH, перевищує 220 тис. користувачів.
Керуючий директор I.ua, Максим Хомутін пояснив, що одна з цілей продажу частини акцій UMH – отримати партнера, який, зокрема, допоможе розвивати бізнес і в інших країнах пострадянського простору.
Це вже 18 інтернет-ресурс в портфелі UMH, сукупна щоденна аудиторія яких перевищує 270 000 користувачів. За словами Віталія Гордуза, керівника департаменту new-media UMH, придбання 32.5% I.ua значно наблизить компанію до лідерства в українському сегменті інтернету. «Партнерство з I.ua дозволить нам увійти до трійки рейтингу Internet-холдингів за відвідуваністю і збільшить частку на ринку реклами до 15%», – сказав пан Гордуз.
Умови операції сторонами не розголошуються.
United Media Holding (UMH) – міжнародна диверсифікована мультимедійна компанія. З травня 2008 року входить до лістингу Франкфуртської фондової біржі. До складу United Media Holding входить група компаній «Український Медіа Холдинг» і видавничий будинок «Популярна преса», що управляє бізнесом холдинга в Росії, Казахстані та Білорусі.
До складу Internet-групи UMH входять: football.ua, kp.ua, focus.in.ua, dengi-ua.com, aif.ua, timeout.ua, соціальна мережа HighWay, блогохостинг HiBlogger та інші. З січня 2008 року UMH є ексклюзивним рекламним партнером Livejournal, з липня 2008 – ексклюзивним партнером Yahoo і Last.FM в українському сегменті інтернету.
Pingback: KP Media придбала частку в ITC Publishing. Джед Санден готує продаж KP Media? | Watcher()