В середу видання USA TODAY повідомило, що Google Creative Lab виграла премію в $1 млн в конкурсі на найкреативнішу та найоригінальнішу друковану рекламу в газеті.
Цю суму переможець зможе витратити на рекламу в USA TODAY. Переможне повідомлення компанії Google стосувалось того, що тибетський лідер у вигнанні Далай-Лама не зміг приїхати на святкування 80-річчя Десмонда Туту, лауреата Нобелівської премії миру, через те, що влада ПАР не видала йому візу. Газетна новина була нібито виправлена червоною ручкою: слова «не зміг приїхати» були замінені на «приєднався», і до тексту були додані слова «за допомогою відео зустрічі».
Реклама була надрукована на цілу шпальту в газеті The New York Times. Сама відеозустріч відбулася в жовтні 2011 року з використанням сервісу відеочату Google+ Hangout. Запис зустрічі можна знайти на відеохостингу Google – YouTube. На даний момент відео набрало понад 70 тисяч переглядів. Далай-Лама спеціально зареєструвався у соціальній мережі Google+ всього за декілька днів до цієї події.
Також фіналістами конкурсу Print Advertising Competition від видання USA TODAY у 2012 році були названі Ad Council і Team Detroit. Некомерційна агенція Ad Council отримала відзнаку за рекламу для правозахисної організації «Save the Children».
Рекламне агентство Team Detroit, яке належить WPP, перемогло з рекламною кампанією нової іграшки Nanoblock від компанії Ohio Art.
Всі три оголошення, які стали лауреатами конкурсу, можна побачити в за цим посиланням.
Конкурс було оголошено в жовтні минулого року як частину проекту модернізації USA TODAY і в рамках святкування 30-ї річниці видання.
Конкурс був відкритим для рекламних агентств, маркетологів і некомерційних організацій. Реклама могла бути частиною нової кампанії або кампанії, яка вже існує. Визначення переможців базувалось на трьох критеріях – креативність та оригінальність реклами, візуальне оформлення і зрозумілість тексту.
Друкована реклама пропонує унікальний і потужний інструмент, і цей конкурс доводить те, що друкована реклама може бути й частиною мультимедійної кампанії, вважають організатори змагання.
«За останні роки реклама змінилася, але її мета залишається незмінною – привернути увагу споживача до певного бренда», сказано в заяві організаторів конкурсу. «Іноді просте оголошення може передати футуристичні ідеї, а друкована реклама може бути справді «величною».