Жителі Аргентини та Бразилії витрачають на соціальні мережі в два рази більше часу, ніж в середньому по світу жителі інших країн. Такі дані представлені у дослідженні компанії comScore. Найбільше часу на соціальні мережі у 2012 році витрачали жителі Аргентини та Бразилії.
У 2011 році в рейтингу comScore лідирувала Росія. У 2012 році жителі Аргентини і Бразилії витрачали на соцмережі 9,8 і 9,7 годин на місяць відповідно.
Для російських користувачів цей показник становить 9,6 годин в місяць або 19,2 хвилини щодня. В середньому у всьому світі люди витрачають на соціальні мережі по 5,2 години в місяць. Таким чином, жителі країн Латинської Америки витрачають на соціальні мережі на 56% більше часу, ніж жителі інших країн світу.
Дослідники також відзначили, що в країнах Латинської Америки найпопулярнішою соціальною мережею є Facebook, у листопаді її аудиторія в цьому регіоні склала 115,5 млн користувачів. На другому місці за відвідуваністю виявилася ділова соціальна мережа Linkedin з 35,4 млн користувачів. На третьому місці – сервіс мікроблогінгу Twitter з 24,! млн користувачів.
У дослідженні були враховані лише дані по стаціонарних комп’ютерів. Якщо враховувати мобільний трафік, то кількість часу, проведеного в соцмережах, може виявитися набагато більшою.