Facebook змінив свою політику щодо тексту на фото-обкладинках та зображеннях у рекламі в стрічці новин. Тепер текст на цих зображеннях не може займати більш ніж 20% площі усього зображення.
Раніше Facebook забороняв заклики до дії на фото-обкладинках, а також інформацію про ціни та продажі. Тепер обмеження сформульовані значно конкретніше. Вони набувають чинності з 15 січня 2013 року. Фото-обкладинки за новими правилами не можуть містити:
1) більш ніж 20% тексту;
2) ціни чи інформацію про купівлі, наприклад, «знижка 40%» або «скачайте це на yakyssayt.com»;
3) контактну інформацію, наприклад, адресу сайту, електронну адресу, поштову адресу – тобто ту інформацію, яка має міститися в розділі «Про нас»;
4) згадування опцій чи дій соціальної мережі, наприклад, «Like» або «Share», або намальовану стрілку на фото-обкладинці до будь-якої з цих опцій на сторінці;
5) заклик до дії, наприклад, «розкажи своїм друзям», «отримай це прямо зараз» тощо.
Щодо тексту на зображеннях в рекламі у стрічці новин – він просто не може займати більш ніж 20% площі зображення. Тобто тут можна розміщувати заклики до дії, ціни, знижки тощо – але в межах 20% площі зображення.
З 15 січня Facebook буде перевіряти ці зображення на відповідність до встановлених обмежень. Версія цього ж інструменту для перевірки буде доступна в Power Editor, щоб рекламодавці самостійно могли перевірити свої рекламні зображення. Текст на логотипах також буде враховуватись при перевірці.
Сторінки далі зможуть публікувати зображення із довільною кількістю тексту, і такі публікації можна буде рекламувати в боковій колонці десктопної версії соціальної мережі. Але такі публікації не можна буде рекламувати в стрічці новин доки кількість тексту перевищує встановлене обмеження у 20% від площі зображення.