Foursquare, геолокаційний сервіс, який дозволяє людям ділитися даними про своє місцеположення, досяг цифри у 40 мільйонів позначень користувачів на карті.
Зростання популярності сервісу відбувається дуже швидкими темпами: всього 5 тижнів тому це число становило “лише” 22 мільйони позначень. Користувачами сервісу уже стали більше мільйона людей – вони стають учасниками імпровізованої соціальної гри, використовуючи Twitter та інші подібні засоби.
І хоча чутки щодо покупки сервісу ходять уже тривалий час, скоро він отримає потужного суперника у вигляді Facebook. Найбільша соціальна мережа планети збирається запустити власні геолокаційні сервіси. Від того, наскільки вони виявляться успішними, залежить доля популярності Foursquare.
Проект був заснований у березні 2009 року в Нью-Йорку, США. Yahoo пропонувала авторам Foursquare $125 мільйонів за продаж стартапу, але угода так і не відбулася.