В геолокаційному сервісі Foursquare пошук став доступний всім бажаючим
Зараз геолокаційний сервіс Foursquare дозволяє будь-кому проводити пошук – ознайомитися з інформацією про найближчі кафе або магазини. Для того, щоб скористатися цими перевагами не обов’язково бути зареєстрованим користувачем сервісу.
До цього моменту можливість пошуку місць і рекомендацій була доступна лише для зареєстрованих членів спільноти. Сервіс Foursquare будував власну пошукову систему і надавав рекомендації на підставі даних “чекінів” своїх зареєстрованих користувачів, а також їхніх друзів. Зібравши на даний час майже 3 млрд “чекінів” і 30 млн відгуків про різні заклади і місця, сервіс створив умови для надання релевантної інформації усім інтернет-користувачам, включаючи і незареєстрованих на сервісі.
Представники сервісу відзначають, що одне із завдань цього нововведення – змінити думку людей про сервіс, які раніше вважали його чимось на зразок змагання за очки і відзнаки (бейджі), і перетворити Foursquare в сервіс локального пошуку.
Пошуковий сервіс Foursquare визначає популярність закладів і місць в певному районі, аналізує рекомендації користувачів і пропонує інформацію про них на основі популярних або найбільш часто використовуваних позицій меню, товарів або послуг.
Вільний доступ до пошукових функцій для всіх користувачів десктоп-версій сервісу допоможе Foursquare закріпити своє положення на ринку онлайн-реклами. В даний час на американському ринку геолокаційна соціальна мережа займає третє місце за доходами від реклами після Yelp і Google. Новая функція може дозволити Foursquare створити нові рекламні рекламні продукти по типу AdWords, які могли б конкурувати з подібними пропозиціями від Google, а Foursquare може перетворитися в потужну пошукову систему на базі локальних даних.