Соціальна мережа Facebook зайнялася очисткою своїх рядів.
У соціальній мережі Facebook проводиться перевірка екаунтів і відміток “мені подобається” (“like”). Адміністрація соціальної мережі вирішила знову активізувати боротьбу з фейковими екаунтами і фальшивими “лайками”.
В результаті цієї перевірки зменшилось число “лайків” для деяких брендів, проте в загальній кількості це зменшення не є значним.
Так, наприклад, кількість “лайків” на сторінці гри Texas HoldEm Poker від компанії Zynga за день зменшилася на 96 тис із загальної кількості в 63 млн своїх шанувальників завдяки фільтрації підроблених облікових записів. Це число складає всього лише 0,15% від всієї аудиторії гри. Інші сторінки, такі як South Park, сторінка Джастіна Бібера і Лео Мессі також позбулися істотної кількості передплатників, що обчислюються п’ятизначними цифрами, але і в цьому випадку втрати склали лише 0,03% армії фанатів.
Виявлені Фейкові облікові записи видаляються. Крім того, соціальний сервіс видаляє створені шкідливими програмами “лайки” з фейкових облікових записів.
У Facebook заявляють, що в середньому, з проаналізованих сторінок видаляється менше 1% від загального числа “лайків”, за умови, що власник облікового запису дотримується умов угоди з сервісом і не купує підроблені” лайки “у хакерів.
Водночас великі втрати в статистиці означають, що сторінка зловживає недобросовісною рекламою (обманним шляхом змушуючи користувачів помічати кнопкою “мені подобається” свої повідомлення, наприклад пропонуючи привабливі призи) або використовує послуги хакерів для збільшення зростання кількості відміток.
Підроблені екаунти це доволі актуальна проблема для Facebook, яка хоче збільшити свої доходи від реклами. Проте поки рекламодавці не будуть впевнені, що їхня реклама в соціальній мережі взаємодіє дійсно з їх реальними потенційними клієнтами, вони будуть обережно ставитися до покупки місця на цій рекламній площадці.