Twitter – безкоштовний сервіс мікроблогінгу з елементами соціального мережі, який дає можливість писати та читати повідомлення (їх ще називають твітами), які є виключно текстовими та обмежуються 140 символами.
Останні дані дослідницької агенції Nielsen Online засвідчили суттєве зростання користувачів Twitter. Лише в США, в серпні сервіс відвідало 2,3 мільйони унікальних юзерів, що означає ріст на 422% в порівнянні з серпнем 2007 року.
Також важливим є факт зростання часу, який користувачі проводять на сайті мікроблогінга. Зростання перевищило 55% та складає в середньому близько 7 хвилин на користувача. Хоча фактичний ріст часу проведеного на сайті міг бути й більшим, та через поширення великої кількості програм-клієнтів під Twitter, багато користувачів навіть не заходять на сайт, користуючись його сервісами.
Nielsen Online також повідомив про зростання кількості унікальних відвідувачів найбільшої в світі ділової соціальної мережі LinkedIn. В серпні її аудиторія склала 10,8 млн., що на 146% більше в порівнянні з серпнем 2007 року.