Віце-президент компанії Google Вік Гундотра (Vic Gundotra) повідомив, що приблизно через рік після запуску соціального сервісу інтернет-гіганта свої акаунти в ньому активізували 400 млн людей.
Однак більш важливою цифрою, відзначає Гундотра, є розмір активної щомісячної аудиторії Google+, яка в даний час налічує понад 100 млн активних користувачів.
Вік Гундотра підкреслив: “Цей тиждень був відзначений важливою віхою для компанії, оскільки кількість користувачів соціальної мережі Google+ перевищила 400 млн. Такого показника сервіс зміг досягнути всього лише за рік після того, як в ньому була відкрита вільна реєстрація. Я радий повідомити, що ми тільки що подолали позначку в 100 млн активних користувачів Google+ в місяць”.
При цьому вперше представник компанії заявив, що це число відноситься виключно до соціальної мережі Google+, і не включає в себе акаунти тих користувачів, які користуються іншими продуктами Google.
В кінці червня компанія Google повідомила, що в соціальній мережі зареєстровано 250 млн користувачів, а щоденно сервісом користується 75 млн користувачів, щомісячна аудиторія на той момент складала 150 млн користувачів.
До цих пір компанія Google не надавала докладну статистику щодо аудиторії Google+ та числа її активних користувачів. Замість цього компанія підкреслювала говорити про те, що сервіс перетворюється на “соціальний хребет” Google.
Фахівці не сприймали серйозно дані про успіхи Google+. Справа в тому, що Google розглядав кожного, хто створив акаунт на Google+, як “користувача”, а кожну авторизацію на сервісах Google, пов’язаних з Google+, наприклад, YouTube, Google Play або пошуковому сервісі Google назвали “активним користуванняи” соціальним сервісом.