Дослідницька компанія Pew Internet Reseacrh детально проаналізувала демографічні показники найпопулярніших соціальних мереж.
Фахівці Pew Internet and American Life Project здійснили аналіз аудиторій майже всіх відомих соцмереж і спільнот, серед яких – Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Tumblr, Reddit, Hacker News, Slashdot Github, Stack Overflow, Orkut, Quora, WordPress.com, Blogger, Flickr, Myspace, Tagged , Hi5, LiveJournal, Yelp, deviantART, StumbleUpon, Goodreads і Last.fm. У цей досить довгий список не була включена Google+, оскільки дослідники не змогли отримати дані для аналізу цієї соцмережі.
Дослідження показало, що основна частина відвідувачів соцмереж – це люди у віці від 25 до 44 років, а біля 20% – це відвідувачі у віці від 45 до 54 років, причому доля таких користувачів є більшою за відвідувачів у віці 18-24 років. Частка американських тінейджерів серед користувачів соціальних мереж складає всього лише 5%.
Можливо, це можна пояснити тим, що в більшості соціальних сервісів існують обмеження за віком для створення акаунтів, наприклад, в Facebook і LiveJournal цей вік не може бути меншим 13 років (і то, за умови створення аккаунта під контролем батьків). Тому, як правило, підлітки завищують свій вік.
Також дослідники визначили, що віковий характер аудиторії відрізняється для кожного соціального сервісу. Так, наймолодшою аудиторією може похвалитися сервіс deviantART, де майже половину користувачів становлять люди у віці до 24-х років. Як і очікувалося, “найдоросліша” аудиторія у LinkedIn – тут тінейджерів менш одного відсотка. Користувачі вікової категорії 35+ складають 55% аудиторії Twitter, 63% Pinterest і 65% Facebook. І навпаки, частка користувачів до 35 років на “молодіжних” сервісах складає: Reddit – 58%, Github – 60%, Hacker News – 69%.
Середньостатистичний вік користувача соціальних мереж становить 37 років. Якщо розташувати сервіси за спаданням середнього віку, то на першому місці опиниться LinkedIn (44,2 роки). Facebook за цим показником знаходиться на 3-му місці (40,5 років), Twitter – на 13-му (37,3 роки ).
За процентним співвідношенням чоловіків та жінок найбільш “жіночними” виявилися сайти Pinterest, Goodreads і Blogger, де їх частка складає 78%, 70% і 66% відповідно. На протилежній стороні рейтингу – шановані чоловіками Slashdot, Hacker News і Stack Overflow, тут 87%, 77% і 76% користувачів цих сервісів відповідно представляють сильну половину людства.