Найбільша соціальна мережа Facebook офіційно запустила нову рекламну платформу Facebook AD Exchange (FBX), особливість якої полягає в тому, що вона дозволяє купувати за власними ставками і розміщувати рекламу в режимі реального часу.
Основна задача Facebook AD Exchange (FBX) – збільшення прибутку компанії від реклами і відновлення в інвесторів довіри до неї.
Рекламодавці могли протестувати FBX ще в червні цього року. Рекламу в рамках FBX можна розміщувати по ряду конкретних параметрів, наприклад, прив’язуючи її до певних подій – прем’єр фільмів, спортивних змагань, відкриття виставки, певне свято. Також рекламодавці можуть самі встановлювати параметри розміщення реклами в рамках FBX.
Система визначає користувачів Facebook, які відвідують сайт рекламодавця. На комп’ютери таких користувачів встановлюється cookie-файл, який надалі фіксує його споживчу поведінку, дані про переваги, звички й інтереси. Ці дані згодом використовує FBX для відображення на Facebook саме тієї реклами, яка може бути цікава користувачеві.
У Facebook заявляють, що компанія не встановлює фіксованих ставок на розміщення рекламних оголошень, а ціна за той чи інший показ визначається за методом аукціону. За схожою системі раніше стали працювати рекламні мережі Google і Yahoo.
За оцінками рекламних компаній, які взяли участь у тестуванні FBX, зазвичай рекламодавці на кожен вкладений в рекламу долар отримували близько $10 прибутку. За допомогою FBX вони змогли домогтися прибутку в $16 з кожного долара, витраченого на рекламні оголошення. Окрім того, FBX дозволила збільшити конвертацію споживачів в 2,2 рази в порівнянні з конвертацією при перегляді таргетованої реклами на конкуруючих платформах, наприклад, на Google AdX Exchange.