Google запускає новий формат реклами, який показуватиме стандартні блоки лінків AdSense у Google Maps на сторонніх сайтах.
Така реклама матиме два можливі варіанти. Перший – це шість форматів блоків з лінками, які будуть релевантними до контенту сторінки. Коли користувач клікне на такий лінк – його скерує до сторінки із релевантними рекламними лінками (наприклад, до такої). Такі блоки з лінками займають менше місця і краще підійдуть в умовах обмеженого екранного простору:
Другий варіант дозволяє налаштовувати дизайн рекламного блоку. Наразі доступні до редагування кольори тла, границь, лінків, тексту, посилань. Ви можете спробувати ці опції в обмеженому демо-режимі за цим посиланням:
Як розмістити таку рекламу в себе на сайті читайте у документації тут і тут.