За даними Nanigans, платформи для розміщення реклами у Facebook, витрати на рекламу в секторі роздрібної торгівлю є найвищими і складають 22% всього ринку онлайн реклами. В 2012 році ріст витрат на рекламу в цьому секторі склав 24%.
Nanigans проаналізували близько 200 мільярдів рекламних показів на Facebook, що були створені за допомогою їх платформи протягом перших двох кварталів 2012 року, та встановили наступне:
Чоловіки на 12% менше натискають на рекламні оголошення і на 14% менше роблять покупки в Інтернеті. У той час жінки в 1,5 рази більше лайкають та у 2,2 рази частіше додають щось до кошика в онлайн-магазинах.
Оголошення, розташовані на Facebook, мають на 36% більше можливості бути натиснутими, проте й коштують на 78% дорожче, аніж оголошення, розміщені на зовнішніх сайтах.
Оголошення, розташовані у рекламному блоці, мають на 8% більше можливості бути натиснутими, проте спонсорська інформація коштує на 48% за клік менше.