Компанія Google запустила нові умови участі в своєму розділі Google Shopping.
Як відомо, раніше інтернет-магазини могли безкоштовно розміщувати свої товари в каталозі Google за умови надання доступу до власної бази. І, відповідно, у випадку пошуку за певними ключовими словами, користувачі могли бачити в результатах Google Shopping посилання на ці магазини.
Відтепер для того, аби рітейлери могли показувати свої продукти в Google Shopping, доведеться заплатити. Послуга називається Product Listing Ads і, як вважають в Google, дозволяє інтернет-магазинам отримувати кращу взаємодію з користувачами, які шукають товари в інтернеті. Вони зможуть, зокрема, здійснювати покупки безпосередньо в Google Shopping, а також порівнювати одні товари з іншими.
Реєстрація в програмі триває до середини серпня на цій сторінці http://www.google.com/ads/shopping.
Google також почав експериментувати з новими форматами комерційного розміщення товарів під час пошуку: