Алгоритм Knowledge Graph покликаний краще розуміти пошуковий запит і сприймати його не як просто слова, а як значення і смисли, – повідомляється у блозі компанії.
Новий алгоритм Knowledge Graph дає три нові можливості для релевантного пошуку:
1. Знаходити саме те, що ви мали на увазі. Можливо, ви шукали історичну пам’ятку Taj Mahal, а можливо – музиканта. Тепер Google пропонуватиме обрати потрібні вам результати з-поміж основних значень пошукового запиту (зображення клікабельне):
2. Отримувати узагальнюючі результати. Новий алгоритм краще розумітиме запит і буде узагальнювати релевантний контент довкола заданої тематики. Наприклад, якщо ви шукаєте інформацію про Марію Кюрі, ви побачите дати її народження і смерті. А також – деталі щодо її освіти та наукових відкриттів (зображення клікабельне):
3. Йти глибше і ширше. Knowledge Graph зможе показати вам деякі неочікувані відкриття. Ви зможете дізнатися про якийсь новий факт чи зв’язок, який може підказати цілком новий напрям для пошуку. Наприклад, звідки Matt Groening узяв імена для героїв Сімпсонів (зображення клікабельне):
Ось відео із презентацією алгоритму Knowledge Graph:
У найближчі кілька днів новий алгоритм стане доступним для основного домену google.com. Також він стане доступним для смартфонів та планшетів.