Escape Digital Marketing Group провела рекламну кампанію в соціальних медіа з ігровою механікою на замовлення компанії Viasat, яка запустила в Україні канал Disney, – повідомляє Adme.ua.
Кампанію було спрямовано на молодих батьків з метою викликати у них ностальгію за мультиками 90-х і зробити їх «своїми агентами». На сторінці конкурсу disney.viasat.ua потрібно було залогінитися через соціальну мережу (Facebook чи ВКонтакте), переглянути фрагменти старих діснеєвських мультфільмів, відповісти на запитання і назбирати бали. Досягнення гравців потрапляли до соціальних мереж через авторизований гравцем додаток. За кожного запрошеного до гри друга було передбачено додаткові бали. 2531 гравець пройшов гру хоча б один раз, 16000 відвідувань сайту, 7500 пройдених ігор: